7 Yaşında Olmak


Sevgili arkadaşlar , destekleyici ve olumlu yorumlar yazıyorsunuz , her zaman birebir cevap yazmam mümkün olamıyor ama sizlere çok müteşekkirim.
Gördüğünüz gibi kızlar hararetli bir çalışma içerisindeler. Öyle daldılar ki pastayı süslemeye , fotoğraf çektiğimi bile farketmediler. Zeynep 'in doğum günü için pasta yaptım ve süsleme kısmını Ayşe'ye (yan fotoğrafta) ve Zeynep 'e (üst fotoğrafta) bıraktım.
Süsleme işi onları öyle memnun etti ki herhalde kusursuz görünümde hazır bir pasta alsam bu kadar mutlu olamazlardı. Çocuklara birşeyler üretmenin hazzını yaşatmak gerekiyor. Pahalı ürünlerle dolu, istediğini sürekli elde edebildiği bir dünya çocuk ruhunuda kolayca bozabiliyor. Halbuki 7 yaşında mutluluk öyle sıradan ki, basit bir dokunuş onu perçinleyebiliyor. Keşke bizlerde çocuk ruhumuzu hiç kaybetmesek, olağan durumlar bizi hep mutlu edebilse.

Doğumgünü için dört mevsim kurabiyelerinden yaptım ve uçlarına çubuk yerleştirdim .Çubuklu kurabiyeler çocukların inanılmaz ilgisini çekti. Doğumgününe gelen 12 çocukta beğenisini sundu, bende memnun oldum tabii ki. Bundan sonra kurabiyeler çubuklu pişirilecek... :)

Okul kermesi için de aynı kurabiyelerden yaptım ve royal icin krema ile süsledim.Kurabiyeleri süslemek gerçekten çok zevkli bir işmiş ama zamanı bol olanlara ...

0 yorum:

Yorum Gönder