WWW.NESLOS.COM, UFAK BİR RİCA VE AĞVA

Bazılarınızın bildiği ve farkettiği gibi bir süredir http://www.neslos.com/ adresinde açılıyor artık blogum. Yılbaşında alınmış olan adresimi, yoğun geçen günler nedeniyle değiştirememiştim. Geçtiğimiz günlerde Aşçı Yamağı'nın da yardımıyla, yeni adresime geçtim. Arkadaşlarımın dediği gibi yeni ev ve yeni dekorasyon yapmış oldum ve alan adımla beraber şablonumu da değiştirdim. Bu da uzun süredir yapmak istediğim bir şeydi ve arada 1-2 kere başka şablonları kullandım ama sonra yine eskiye dönmüştüm. Şimdiki şablonumu beğenerek seçtim ve sizlerden gelen beğenilerle de içime daha bir sindi.

Şablon yenilemesiyle birlikte blogumda bazı yenilikler de yaptım;

-Menüyü yeniden yapılandırdım, daha detaylı bir menü için etiket bulutu oluşurdum.
-Yazılarımı takip etmek için e-mail adresinizi girerek abone olabileceğiniz, abonelik bölümünü oluşturdum.
-Rastgele bölümünü ekledim. Bu bölümdeki bağlantıyı tıklayarak rastgele seçilmiş bir tarifi görüntüleyebilirsiniz, yani biraz oyun oynamak gibi, ufak eğlencelik bir bölüm oldu.
Bu yeniliklerle birlikte Alacarte'ye bağlantı vermiş olan blog sahibi arkadaşlarımdan ricam, adresimi hem bağlantı adreslerinde hem de eğer kullanıyorlarsa Bloglines'da güncellemeleri, sayfamın okuyucularından ise yeni sayfa adresimle takip etmeleri.

Gelelim yukarıdaki fotoğrafa... Geçen hafta 23 Nisan'da bizde çocuk bayramımızı kendimize göre kutlayalım dedik ve Aşçı Yamağı ile Ağva'ya doğru keşfe çıkmaya karar verdik. Aslında daha önce de 1-2 kere niyetlenmiş ama havalar ve başka engeller nedeniyle iptal etmiştik. Bu defa yola çıkınca nihayet gidiyoruz diye çok sevindim.
Ağva aslında çok uzak değil İstanbul'a, 90 km olduğu yazılmış tanıtım sayfalarında ama Şile'den sonra yol kötü olduğu için düşündüğümüzden uzun sürdü Ağva'ya ulaşmak (2 saat kadar), bu nedenle günübirlik gittiğimize biraz üzüldük ama sonuçta tekrar gitmek için ön bilgileri toplamış olduk. Ağva iki nehir arasında kurulmuş köy anlamına geliyormuş, fotoğrafta görülen yer de Göksu Nehri. Göksu Nehri boyunca sıra sıra kurulmuş otellerden sonra özel konutlar yeralıyor. Otellerin kafe ve restoranlarına dışardan da gelebiliyorsunuz. Göksu Nehri'ni dolaşmak için tekne gezilerinin yanısıra, deniz bisikleti veya sandal kiralamanız mümkün. Biz Aşçı Yamağı ile sandal kiralamayı tercih ettik. Sabah saatlerinde kapalı olan hava, biz kahvaltımızı yapıncaya kadar açtı ve güneşin altında kürek çekerek Göksu sefası yapmış olduk, tabi benim şemsiyem, Aşçı Yamağı'nın ise fesi eksikti:)
Ağva doğal güzelliklerle dolu bir yer, gördüğüm kadarıyla çok da güzel oteller kurulmuş, ancak bence hizmet anlayışı çok oturmamış, cafe ve restoranlardaki yiyecekleri de çok beğenmedik maalesef, tabi tatil nedeniyle kalabalıktan kaynaklanıyor olabilir ama herşeye rağmen Ağva görülmesi gereken bir yer, benim tavsiyem, en az 1 gece kalacak şekilde program yapmanız yol yorgunluğu çekmemek için. Yolun uzunluğu, yiyeceklerin lezzetsizliğine rağmen Ağva'yı keşfetmekten çok mutlu olduk ve gezilerimiz yeni keşiflerle devam edecek....

0 yorum:

Yorum Gönder