YAZLIK LEZZETLER


Bir yıl ne çabuk geçmiş, etkinlik sırası bana gelince anladım. Ayşe'nin başlattığı YAMAN ETKİNLİKLER için ev sahipliği talebinde bulunduğumda, gelecek yıl Temmuz, çok var, düşünür taşınır, güzel bir konu bulurum demiştim. Bir yıl büyük bir hızla geçti, Yaman Etkinliklerde 12. durağına geldiğine göre o da 1. yaşını kutluyor. Etkinlik konusunu seçmeye çalışırken düşündüğüm 1-2 konu diğer arkadaşlarım tarafından yapılınca mevsimine uygun olarak "Yazlık Lezzetler" konusunu işlemeye karar verdim. Aklımdaki 1-2 şey içinde seçim yapmama yine Yaman Ayşe yardımcı oldu.
Yazlık lezzetler kapsamında, yazın tüketilen herşeyi paylaşabilirsiniz. Dondurmalar, soğuk tatlılar, yaz salataları, buz gibi içecekler, yaz zeytinyağlıları ve hatta soğuk çorbalar gibi....


Etkinliğimizin logosu için kodumuz şöyle;



Ve etkinliğimize son katılım tarihi 31.07.2008. Bu tarihe kadar tariflerinizi yazliklezzetler@gmail.com adresine, isim, bulunduğunuz şehir, blogunuz varsa adresi ile birlikte bekliyorum. Hepimize afiyet olsun....

0 yorum:

Yorum Gönder